Thursday, August 16, 2012

Salam lebaran

Salam lebaran untuk semua blogers,family member yana, fNe members,and all my beloved teachers and lectures..x lupa jugak untuk budak-budak best crew..

eumm..baju raye??kuih raye??
"awak-awak..awak beli baju raye colour ape??"
"eh tahun ni , mak ko buat kuih raye berapa jenis??"
"Rumah ko cat colour ape??"
"wei..nak konvoi raye ke berape??"

mesti semua sibuk tanya macam yang kat atas tu kan..

tapi tak ada siape pon akan tanya

"wei ko tak bagi aku kad raye ke??"

sebut je kad raye masty korang kata KETINGGALAN ZAMAN..

Tapi bagi yana tak..yana lebih suka orang bagi yana kad raya..sebab kad raye boleh coret sendiri dgn tulisan kita..buruk macammana pon tulisan pengirim kad raya tu..nilai dia tetap tinggi..
yana suka simpan kad raye yang fNe yana bagi kat yana..tiap-tiap tahun diorang bagi.. Sampai sekarang masih ada lagi yana simpan..
yana pernah beli kad raya untuk bagi kat cikgu,tapi sampai sekarang tak bagi..even sampai sekarang yana simpan lagi..ade satu lagi kad yang sepatutnya yana bagi lama dahh..untuk siape..humm..sampai bila-bila pon tak bagi kot..
hmm..
itu je lah kisah kad raye.. ni untuk korang..


ikhlas dari yana_fNe..

wassalam..
Photobucket

1 comment:

mInoh jiwE said...

selamat hari raye. Duit raye mane? hee~~