Wednesday, February 1, 2012

Best photo contest by AkinAmar

Assalammualaikum..


haa..nampak tak banner akak comey nie..ha..yana join contest nie..klaw korang nak joint klik jew banner akak comey kat atas tu..boleh lah kite meriahkan lagi!!(APE TUNGGU LAGI YUK LAH KITE JOINT RAMAI2X !!!)

ok..ini adalah gambar yg yana pertaruhkan:





haa..yana kasik 2 gambar,first pic tu yana edit sikit..but for the second pic tu ori punye..

ok..yana nak penuhi syarat seterusnye...><



SAYA RASA GAMBAR SAYA BEST KERANA:


jeng..jeng..jeng..


  • menunjukkan kemesraan kitaorang walaupun hanya berkenalan selama tiga hari dua malam...!!
  • kenangan gambar ini telah mewujudkan persahabatan sesama kami sehingga hari ini..
  • paling best adalah dapat tengok kawan yana yg bukan berbangsa melayu pakai baju kurung..(macam gadis melayu t'akhir..^^ )
  • last but not least..gambar nie best sebab buat yana happy dgn gelagat diorang waktu pic ni diambil..(mane taknye sempat lagi b'posing sebelum terjun dari tmpt tggi @abseling..)

next,,yana nak tag :

ok..finish!!





2 comments:

Nurain Syahirah said...

Your comment have been reply
http://nurain-syahirah.blogspot.com/2011/11/tutorial-masukkan-nuffnang-dalam.html?showComment=1328369598677#c3323250561195632955

liyana said...

tq..!!